LES VACANCES DE SETMANA SANTA

divendres, 3 d’abril del 2009

On aniria i que voldria fer


En setmana Santa jo suposo que els primers dies em quedaré a casa.Ja que els meus pares estan de vacances en aquestes festes. Aquests primers dies anirem a molts llocs i també aprofitaré per anar a vorer algunes persones de la meva família. Quedaré amb les meves amigues per anar a diferents llocs, com el cinema,pasetjar o anar a menjar alguna cosa . Però també tendré que fer molts deures,treballs i estudiar per molts exàmens pel tercer timestre. Quizà me n'aniré de vavances per el nord d'Espanya, suposo que a Asturies.Visitaré diversos llocs,els Pics d'Europa on hi ha els llacs de Covadonga i també estarem per Oviedo. Crec que pasaré unes bones vacances acompanyada dels meus pares i la meva germana petita. Però m'agradaria viatjar per fora d'Espanya, per conèixer diferents llocs. Una altra cosa que m'agradaria seria fer un viatge amb un creuer per diferents països i continents que encara no conegui.

1 comentaris:

Victor ha dit...

Holaaaaaa!!!, kom va Soni¿?
bueno, kom et va anar per Oviedo i per allí, perk m'han dit k t'ho vares passar molt bé, però tu encara no m'has dit rés!!!M'ho diràs

Per faaaaaaaaaaa

ADEWW!!!:)