OPINIÓ DEL LLIBRE DE LECTURA KONRADO EL NEN QUE VA SORTIR D'UNA LLAUNA DE CONSERVES

dijous, 28 de maig del 2009

Aquest llibre no ha set dels que més m'ha agradat. Era una història entretinguda però irrealista. El dolent es que ja t'imaginaves el que podia passar. Parò aquesta història es una manera d'ensenyar a un nen a fer el correcte en cada ocasió. I que si vols tenir amics, i vols que es portin bé amb tu, tu també t'has de portar bé amb ells.
Aquest llibre demostra que amb l'ajuda dels altres i el teu esforç, pots aconseguir qualsevol cosa. I que no es pot ser perfecte en tot, algunes vegades s'ha de mentir i no voler ser el millor.

2 comentaris:

[.....Maria!!.....] ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
[.....Maria!!.....] ha dit...

Hola Sonia!!
Sense voler se m'ha borrat el comentari d'abans :-S.
Bueno pues te tonc a dir lo mateix de l'altra :-D.
La teva plantilla m'encanta i està super xulo el teu blog. I jo també estic d'acord amb tu de lo que t'ensenya el llibre

Bueno .... dW